miércoles, 13 de mayo de 2015

Hola #BlogosferaTGN!

Fa poc em van proposar col·laborar en el projecte #BlogosferaTGN impulsat pel Departament de Cultura de l’Ajuntament de Tarragona amb l’objectiu de donar espai a les recomenacions culturals d’alguns bloguers de Tarragona i vaig acceptar encantada.

La proposta consisteix en recomanar 3 llocs de Tarragona que es puguin geolocalitzar i que ens agradin especialment. He de confessar que no ha estat fàcil triar només 3 llocs perquè la llista d'espais que m'agraden de Tarragona és infinita.

Desprès de donar-hi moltes voltes, l'objecte escollit per presentar-me al blog de Tarragona Cultura em va portar a la meva primera recomenació. Si teniu curiositat per saber quin objecte he escollit i perquè feu click aquí.

La meva primera recomenació és la Bodega Jordà, al Carrer Jaume I núm. 3. En aquest celler de barri i de tracte proper trobareu gran varietat de productes per beure: vi a granel de Batea, vermut, ginebres i per suposat no pot faltar el Chartreuse per celebrar les victòries del Nàstic o omplir el barrilet de Santa Tecla.


La segona recomenació la vaig trobar en la peculiaritat. El Claustre de Sant Pau i la biblioteca del Seminari, al Carrer de Sant Pau núm.4.

Per una banda el seu un claustre únic, cobert i amb una esglèsia al mig.


I d’altra banda no podem deixar de visitar la biblioteca del Seminari, un espai que barreja passat, present i futur, i esdevé un indret de pau perfecte per llegir o fer feina.
 

I la tercera recomenació és el Parc de l'Amfiteatre, encara que jo sempre dic que és el Parc de les Granotes. Un parc que ens regala un paisatge. M’agrada molt seure a la terrassa porxada i observar la vista de l’Amfiteatre amb el mar de fons.


Al blog de Tarragona Cultura trobareu tota la informació del projecte #BlogosferaTGN i les recomenacions d'altres companys bloguers. A més, amb totes les recomenacions s'està elaborant un mapa virtual que marcarà totes les localitzacions.

Imatges: Laia Marín
Presentació al blog de Tarragona Cultura: Moments i racons únics.
Mapa de la #BlogosferaTGN aquí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario