miércoles, 25 de marzo de 2015

Mug cake o pastís en una tassa (una recepta fácil per a dies de pluja)

Ja estem a la primavera però el temps no acompanya gaire a Tarragona. Portem diversos dies amb pluja i sense veure el sol, per això avui us porto una recepta d'aquelles que pugen l'ànim.

Desprès dels cupcakes, els cronuts i els macarons pensava que ja no quedava cap tonteria més per tastar però estava equivocada... Em faltava fer un mug cake, un pastís egoista per prendre en la teva tassa preferida. Una mena de pastís per a mandrosos que es fa al microones en 2 minuts i dins d'una tassa.
 
Amb pocs ingredients i coses que fàcilment trobareu a la cuina podeu fer un pastís individual, un pastís perfecte per prendre en qualsevol moment.

Mug cake de plàtan i xocolata. Una recepta dolça, fàcil i súper ràpida.

Estris:
  • 1 tassa gran
  • 1 cullera sopera

Ingredients:
  • 1 plàtan madur
  • 3 cullerades de sucre morè
  • 3 cullerades de farina
  • 2 cullerades de llet
  • Una mica de llevat
  • Un grapat de xips de xocolata

Preparació:
  1. Agafem una tassa gran i afegim les 2 cullerades de llet (jo ho he fet amb llet de soja), 3 cullerades de sucre morè, 1 plàtan aixafat i ho remenem tot molt bé.
  2.  Després afegim les 3 cullerades de farina, 1 pessic de llevat i remenem de nou.
  3. Quan la massa ja està homogènia afegim els xips de xocolata (jo li he posat trossets de torró Suchard que encara em quedava de Nadal i m'ha quedat boníssim, podeu afegir la xocolata que vulgueu).
Jo he posat la tassa 2:30 min a màxima potència en el meu microones; però això dels microones és com els forns, haureu d'anar provant fins que li trobeu el punt al vostre i vigilar la primera vegada que ho feu.

A Internet trobareu milers de receptes, jo m'he inspirat en una recepta d'Objectivo Cupcake però he canviat l'oli per dues cullerades de llet.

Si intenteu fer-la ja em direu com us ha quedat. Cullera i a l'atac! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario